De tevreden klant

Bijna had ik me opgegeven voor een of ander klant-erger-je-niet-game dag met als doel de tevreden klant....totdat ik een impressiefilmpje van een van de eerdere dagen zag en bedacht dat dat niet mijn idee van 'sfeer' is. Gemiddelde leeftijd 60+...energielevel -3.

Misschien dat het heus een fantastische dag zou zijn geworden maar het filmpje deed juist het tegenovergestelde vermoeden, dus zag en zie ik er van af. Waarom überhaupt de interesse voor zo'n dag? Omdat ik van mening ben dat je (duhhh) nooit te oud bent om te leren maar vooral dat je vaak in je eigen cirkeltje rond draait en dat zulke dagen verfrissend kunnen werken. Andere ideeën opdoen, met andere mensen brainstormen...even een pas op de plaats. Niet de waan van alledag....thinking out of the box...dadadaddada....

Want waar draait het nu om bij een tevreden klant? Wat de een fijn vindt, vindt de ander juist vreselijk. Dus wat maakt nu een tevreden klant? Wij denken heus niet alles wetend te zijn maar we kunnen natuurlijk wel kijken naar hoe we zelf behandeld willen worden. 

Zelf wil ik graag de indruk krijgen dat ze mij als klant serieus nemen, dat ze hun best doen voor me. Dat 'ze' proberen een band met me op te bouwen zonder de idee te krijgen dat ze alleen maar op mijn geld uit zijn. Dat ze 'at my service' staan. Dussss proberen wij dat ook bij onze klanten te doen. We doen ons best om een band op te bouwen. Klaar te staan wanneer de klant dat nodig heeft en te kijken en denken naar wat de klant wil in plaats van wat wij willen.

Doen we dat goed? Ik denk dat we nog duizend dingen beter kunnen doen maar dat de intentie er is en dat we oprecht ons best doen er wat van te maken. Vind jij als klant nou dat we er een potje van maken en herken je nu helemaal niets van dit 'promo praatje' ;)....laat het ons dan weten. We doen het graag zoals jij/u dat wilt maar zonder fouten zal wel nooit gaan. Daarom staan we open voor jouw/uw terugkoppeling. Graag tot uw dienst!